Garantie si Retur

GARANTIA PRODUSELOR:

  • Orice componenta achizitionata trebuie sa functioneze pentru scopul si/sau laptop-ul mentionat in comanda dvs.
  • La receptia componentei daca se considera ca piesa furnizata de noi nu este potrivita sau/si prin montare in laptop ar putea aduce defectiuni ei si laptopului nu o folositi si semnalati orice problema catre SC ILCO NETWORKS SRL.
  • Componenta livrata trebuie sa fie montata pentru scopul pentru care a fost achizitionata si in conditiile recomandate de producator. Toate operatiunile de montare a componentelor trebuie efectuate intr-un service autorizat si de personal calificat. SC ILCO NETWORKS SRL isi rezerva dreptul de a solicita documente de la service-ul la care ati efectuat montajul.
  • Piesele comercializate beneficiaza de garantie 6 sau 12 luni cu obligatia ca toate operatiunile de montare sa fie efectuate de personal calificat si exploatarea acestora sa fie in concordanta cu specificatiile producatorului.

Atentie: ruperea sau deteriorarea sigiliului duce la pierderea garantiei!!!


RETURNAREA PRODUSELOR:

Dreptul de retur al produsului sau, așa cum menționează ordonanța de urgență nr. 34/2014, dreptul de retragere este de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifici în vreun fel decizia luată.

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice.

Daca piesa livrata nu este compatibila cu cerintele clientului din vina vanzatorului clientului i se vor returna banii sau inlocui produsul pe cheltuiala furnizorului in urmatoarele conditii:

  • Componentele comandate on-line trebuie returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora.
  • Componentele trebuie returnate in ambalajul original insotite de factura si certificatul de garantie.
  • Piesele trebuie returnate impreuna cu toate celelalte accesorii care au insotit-o la livrare.
  • Nu este permisa dezansamblarea piesei.
  • Componenta trebuie sa fie intr-o stare perfecta optica (fara zgarieturi, stersaturi, etc.) si sa fie respectate conditiile de manipulare, transport.
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand (pana la 20% din valoarea produsului) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
  • In cazul in care produsul se returneaza plata aferenta va fi efectuata in termen de 14 zile in contul indicat de catre client. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
  • Daca piesa livrata nu este compatibila cu laptop-ul clientului din vina acestuia (comanda gresita) i se vor returna banii sau inlocui produsul pe cheltuiala cumparatorului in urmatoarele conditii:

    • Se returneaza suma platita initial de client din care se scad 30 lei (costul celor doua drumuri - catre client si inapoi la furnizor) sau se inlocuieste produsul si se adauga 30 lei ( costul celor doua drumuri - catre client si inapoi la furnizor)
    • In cazul in care produsul se returneaza plata aferenta va fi efectuata in termen de 14 zile calendaristice in contul indicat de catre client.
  • In cazul defectarii produselor achizitionate aflate in perioada de garantie termenul de solutionare este de 15 zile calendaristice. Garantia se prelungeste cu termenul cat produsul se afla in custodia vanzatorului.
  • Whataspp Vorbim pe Whatsapp?